Bidrag till ungdomsverksamhet
Granskad:
Du har kommit till en lättläst sida om bidrag
till verksamhet för ungdomar.
Senast 31 augusti varje år kan man söka
utvecklingsbidrag hos Boverket för ungdomsverksamhet
i allmänna samlingslokaler.
Boverket beslutar senast i december samma år.
Boverket kan ge bidraget till sådant som ska
anpassa en allmän samlingslokal till ungdomsverksamhet.
Det är viktigt att inte börja projektet
innan Boverket beslutar om bidraget.
Boverket (2024).
Bidrag till ungdomsverksamhet.
https://www.boverket.se/sv/om-boverket/lattlast-pa-boverket/bidrag-och-stod/bidrag-till-ungdomsverksamhet/
Hämtad 2026-04-08
Tack för att du hjälper oss bli bättre!
Hjälpte informationen dig?
Bra att informationen hjälpte dig! Berätta gärna vad du tyckte var bra. Max 500 tecken. Observera att du inte får något svar.
Beskriv så tydligt som möjligt varför sidan inte hjälpte dig. Max 500 tecken. Observera att du inte får något svar.