Vår webbplats fungerar inte med din nuvarande webbläsare Internet Explorer. Uppgradera till en nyare webbläsare för att använda vår webbplats. Läs mer på sidan Rekommenderade webbläsare.
Hur kompletterar jag ansökan i e-tjänsterna?
- Logga in i e-tjänsten, gå till ”Mina ärenden”.
- Öppna det aktuella ärendet genom att klicka på rubriken alternativt "Att göra".
- Klicka på länken ”Komplettera ärende” i sidans övre del.
- Formulär för att komplettera ansökan öppnas i en ny flik i webbläsaren.
- Ange den information du vill skicka in och bifoga eventuella filer.
- I steget ”Sökandeuppgifter” kan du välja att lägga till eller ta bort en medsökande. Om du anger en medsökande måste denna sedan logga in och godkänna kompletteringen.
- När inmatning av alla uppgifter i kompletteringen är klar ska ansökan signeras med e-legitimation.